en färd till haninge

ska åka om ca tre kvart, jag och frida har bestämmt oss för en tur in till handens centrum och kolla lite:)
frida var tvungen att köpa skor, för någon på hennes jobb hade slämmat ner hennes :P

men det är ju söndag idag, och frida, stänger inte typ affärerna typ 17? jaja, vi hinner ju åka dit iaf:P

har städat lite i mitt rum, eller rotat i lite lådor å sånt. har inte haft så mycket för mig.
funderar på om jag ska åta nått innan ag åker, kan ju va bra. men är sämst mat att välja mellan, typ blodpudding, vitt bröd utan pålägg, lite flingor eller typ soppa. värsta lyx-maten, pöh.

ska försöka att inte köpa allt för mycket idag, måste spara, får ju inte mina pengar förrens i agusti, det är långt dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback