Dagens

lite kort berätta vad som har hänt i mitt liv idag:

har kollat på lunchkonserten, var riktigt kul:) en del var väldigt duktiga, en del mindre bra, den första gruppen var väl inte den bästa direkt:P riktigt rock your body, man blev lite party-sugen.

vi skippa religionen, och nästan hela klassen tänkte likadant, så stackars sandra sa åt de få eleverna som km dit att vi kunde träffas på nästa lektion istället, som hon också hade med oss, på svenskan.
sen var det lunch, gick runt och letade efter henne, men hittade henne ej.
sen började svenskan, några redovisade, jag tycker det är väldigt intressant med sånt där övernaturligt shit! fika fick vi också, kakor och bullar. sen var lektionen slut och hade nästan en timme innan nästa, blomsterbinderi-lektionen, som vi fick reda på vårt betyg i de båda 50 poångs kurserna, fick mvg i båda, och mycket tack vare all övertid jag suttigt och att jag försökt och suttigt kvar länge. det lönar sig att vara lite smörig ibland.

åkte hem, och nu sitter jag här.

har lite saker jag ska göra idag:
  • ringa syster?
  • måla akvarell. (vill verkligen ha mer tid för saker jag tycker om)
  • leta kläder till vårt bus imorgon (lakan?) springa runt och störa alla:P
  • plocka gräs från grusgången?
  • ringa mike
  • åka till ösmo? jordbro? blir nog 8 bussen, jag hinner inte tidigare.

sen får man se vad som händer. pratade med mamma och pappa nyss. trevligt:) jag och mamma ska nog åka hem till Gert imorgon, han åkte tydligen hem idag! så febern har nog gått ner eller är stabil, han är ju säklert dålig fortfarande men iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback