BÄST I TEST

har vart en grym dag!

började ioförsig med att tåget var försenat så fick vänta 25 min i Vh på nästa, kom till skolan halv 11, sprang ner till omklädningsrummet i skolan där dom flesta i min klass redan var. vi bytte om till buskläderna, jag själv var "döden", fy satan vad kul vi hade! sprang omkring i korridorerna och skrek och ropa och skrämdes, in i klassrum och stöka, in i dansrummet där en grupp övade, och i matsalen m.m. nej, helt oförglömligt, otroligt kul!

sen var det lunch och efter det fika med sophie på int.ekonomi lektionen. fick mvg:) saften och bullarna var goda och alla va så glada , hur trevligt som hellst:)
sen va det håltimme, jag och frida åkte ner till centrum och fönstershoppade, eller frida shoppa på riktigt. fast köpte dock två par underclothes.
nästa, marknadsföring. va inte så lång lektion, lämna böcker och pratade lite inför hur veckan ska bli. sen gick jag och städa ur mitt skåp, vart lite förvånad när böckerna på något mystiskt sätt hade möblerat om sig helt plötsligt.

sen kom syster och vi gick till kvantum och fikade. pratade lite, så nu är jag lugn, va orolig ett tag där.
sen kom lilla mamma och fika lite med oss och så åkte vi till morbror Gert.

han va ute när vi kom, på kryckor givetvis, och kanske inte så stadig gång, men han gick iaf! han är ju dålig säklart, men det va skönt att få träffa han och prata lite, även fast han är jätte sjuk har han fortfarande kvar sin humor:P fast vi va kanske bara där en kvart, 10 min, för han var tvungen att gå in igen och lägga sig. men små framsteg är ändå framsteg. tack.

sen åkte vi och handla, alex kom förbi och sen hämta vi upp micke. mamma kom på att hon ville ha dom där fina blommorna i vägkanten, så jag fick vackert stiga ur och rycka upp lite blommor när bilar körde förbi  haha pinsamt:P


jag har förresten fixat körlektioner nu! äntligen, bättre sent än aldrig. så på onsdag nästa vecka är min första lektion. lite nervöst.

jaja, vi ska tydligen spela brännboll sen med fredrik,kalle, johan, alex, emelie och micke och jag tror jag. jag suger på brännboll:P

vi ska grilla idag:)

Kommentarer
Postat av: Yennipher

Du var iaf inte slarvig i internationell ekonomi xD

Postat av: icaerika

haha nej la på ett kol i slutet:P men du måste va en naturlig förmåga eftersom du fick vg när du slarvade lite hihi:P

2007-06-06 @ 08:48:18
URL: http://icaerika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback