BAD i sjön

 vi va och bada i torpa-sjön idag, det va kanske lite kyligt men skönt. vi gick dit ganska sent, ungefär vid 4 och vi gick hem vid 5, då värmde inte solen lika mycket, iaf inte i blåsten. men va kul att bada.

fredrik, kalle och johan och micke bada jag med. stackars johan blev i puttad av micke så han bada först:P
sen va han lite rädd för micke, haha:P
fredrik är tydligen proffs fotograf, han tog min kamera och gick och fotade lite. en del var rätt fina.

micke, jag älskar dig. jag älskar dig mer nu än förut, nästan som ju mer jag är med dig ju mer älskar jag dig. jag tycker om att vara med dig om dagarna, och nätterna. jag tycker om att mysa med dig, eller bara stå och hålla om eller bli omhållen. jag älskar dig <3


här är lite kort från dagen.

min älskling!
 
image341

image342 image343

image344 image345

image346 image347

fredriks bilder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback