10 vad ska jag..

jag vet ingenting.

göra med mitt hår:
färga mörkt funderar jag på..
börja träna: bara pringa, cykla, eller nån sport eller vad för aktivitet?
ha för kläder ikväll: klänning, jeans+linne?
göra i sommar: jobba några veckor som trädgårsarbetare, sen grönan eller andra utflykter?
göra i höst: högskola eller jobba? vad för högskola vet jag inte heller..
äta till frukost: flingor kanske
göra för att få pengar: ska iaf klippa schweizarnas gräsmatta
göra för mina nära: en liten middag ska jag nog ganska snart fixa ihop, hoppas nån vill komma
bli när jag blir stor: miljonär helst, annars kanske egen företagare, nått hoppas jag.
göra nu: ingen aning..


en bad hairday?

image355

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback