TOrsdag

Nu är det rätt sent för att vara erika och jobba och vara vaken.
ska snart gå och lägga mig, tänkte bara sammanfatta dagen  lite snabbt.


upp tidigt, jobbar ju så det är bara att gå upp när klockan ringer kvart i 6. idag har vi åkt runt och vattnat, jag och johanna har suttigt/stått bak på vattentanken när niklas körde runt med traktorn. vi tog också en sväng förbi hamnen, och vi fick en liten guidad tur i ubåten! V I P. frågade va den vägde, var en jävligt massa hundra ton, kommer dock inte ihåg siffran:P
sen har vi slavat på fotbollsplan med att ta bort grästuvor, för det är grusplan. vi har nästan gjort ett hörn nu, haha kommer aldrig bli klara:P

efter jobbet tog jag 882 bussen till nynäs för jag hade körlektion. gick väl sådär. när jag körde kände jag att jag fick ett sms, va från Linnea S,  min förra klass, hon sa att vi fick komma till janni sen vid halv 8, så jag ringde frida och planerade att hon skulle komma ner till nynäs så fort hon kunde:) jag gick ner till centrum så länge, köpte  en tröja på lindex. köpte en macka sen när frida kom, måste ju käka någon slags middag, han ju inte hem efter jobbet.

vi va jag, frida, janni, lotti, tessan, linnea och carro och jannis pojkvän fredd, spela spel och prata lite, trevligt:) sen skjuttsa frida hem mig, så kom hem typ kvart över 10.

såpp. imorgon ska jag klippa gräs efter jobbet, har ju en dag i veckan jobb nu också.

jaja, gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback