Tisdag

Ojojoj! Har vi egentligen fått mycket gjort idag eller, rabbaten blev inte ens klar, på en HEL dag:P Men det tar tid för oss små risplockare;P Jag och Johanna är kanske inte de mest effektiva arbetare, men säkert de roligaste:P

Har fått ett feting rött fyrkantigt märke på ryggen, fin bränna, nej tack! Men alla vill väl ha en röd fläck, och så en helt vit resterande rygg:P kan ju leka flagga.

Det blev inget allsång för mig idag, jag kände inte för det när man hört att det dessutom ska regna ikväll=/ Sen blir det så jobbigt för jag måste ju till muskö ikväll, och upp tidigt som fan dagen efter, men kanske någon annan tisdag, när det är säkert att det blir fint väder.

Ska make som phonecalls soon, sen ska jag nog gå ut på en promenad, kan behöva lite avkopplande, för ja, jag tycker det är avslappnande att promenra, ibland skönast att gå ensam och tänka, ibland är det trevligt med sällskap lixom.

Har körlektion på torsdag, tio i fem, usch, orkar inte, JAG KAN INTE KÖRA, sorry, jag är nog sämst i världen känns det som, kanske för det gick sämst förra gången, precis när man tyckte det började gå bättre. Faan vad dyrt det kommer bli för mig:S

EN SAK TILL, jag får inte 85 kr i timmen, utan 91 (eller 92?), för får ju semesterersättning också:) Johanna sa att vi kommer tjäna typ 19 tusen, fast jag försökte räkna ut, då fick jag det typ bara till runt 16-17 tusen, men ändå:P fast sen måste vi ju skatta på en del också, men ändå:)

jaja hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback