SöndaG

Snart slut på den korta helgen. Jag vil ha mer helg och vila, jag vill ha jobbat mina fem veckor klart nu, iaf jobbat fyra veckor som johanna och niklas. Ska jag jobba ensam sen?
jaja, imorgon blir det upp tidigt igen.

Gick upp för en timme sedan, men är fortfarande trött. det känns som jag har varit trött hela helgen, man ska väl bli utvilad under helgen.. jag väntar...

Idag blir det väl inte så mycket som händer, lägga sig tidigt.
Vi skulle kanske grilla idag, det är kul.

Micke sover, han gick typ inte och la sig förrän vid halv 6! han väckte mig, jag trodde han försökte lura mig att klockan var så mycket:P
Stackars liten, vill inte väcka han än, han måste ju få sova :) Väcker han sen så han får sova ett litet tag till:)

Ska jag gå ut på en prommis kanske? Jo så blir det nog. En liten iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback