Onsdag

Mittendagen i veckan. Nu har jag jobbat halva min tid, (2 & ½ vecka kvar) så nu är det bara i nerförsbacke. De två första veckorna har gått snabbt så det kommer nog inte kännas som en evighet nu heller.

Va ute och körde igår, körde till ösmo. Gick väl mellan, jag kan ju hålla mig på vägen om man säger så:P men jag gör en del fel hela tiden (oftast samma) och jag blir så frustrarad och irriterad så jag bara vill kasta mig i sängen och grina. Körning idag också kanske? woho..

Det är sol ute, hoppas det blir fint idag, och inte kommer störtskurar som igår. Fast ändå inte för soligt, har ju jobbarkläder på mig, långbyxor, stålskor, och tröja. Brännan blir ju inte så snygg iaf. Men jag får ju iaf pengar, hellre det än en snygg bränna. Har jag ju råd till solarie haha!

image412

Nej men jag ska väl dra mig och göra mig lite i ordning.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback