ONsdag

Det är ju fucking torsdag imorgon redan! Veckan har gått snabbt, eller både och kanske. På jobbet går det snabbt, man gör oftast någonting hela tiden så tiden rullar fort, eller gör och gör, åka runt på "sightseeing" i berget är kanske inte att jobba, men vi ville ju se båtarna:P

Idag har vi inte suttigt i rabbatten, utan vi har åkt runt på vårt flak med niklas som chafför på traktorn och klippt buskar. Pratade också med en som spolade av en utbåt, så vi ska kanske få gå ombord på ubåten imorgon:)
Låter det som vi har ett jobbigt jobb eller?!:P
Haha, johanna har sett en lumpen-kille som hon tycker är snygg, och så åkte det förbi en stor brandbil med två killar i, och så skrek johanna, men där va han ju!!
senare åker brandbilen tillbaka förbi igen, och Bosco vinkade till brandbilen att stanna typ, men som tur är körde den förbi, trodde johanna, men sen stannar den och backar tillbaka! haha Johanna sprang därifrån, och Bosco förklarade att det var för hon tyckte att en av dom va snygg, haha liiite pinsamt, men han är kul:P sen va det förståss mer pinsamt för johanna eftersom hon sett fel, det var lixom fel kille, men men :P man kanske behövt vart där för att förstå hur roligt det såg ut:P

ska gå ut lite nu, behöver gå (eller springa egentligen) lite.

Mamma har föresten fixat ett nytt jobb åt mig! eller en-dag-i-veckan-jobb. Ska klippa gräset hos någon gammal kändis va det hon va, så nu på fredag efter jag jobbat blir det.

Körlektion imorgon, tar bussen som går till nynäs från basen (dom har ju EGNA sl-bussar surru) så kommer dit i god tid tror jag.


jaja, nu ska jag ut! ska ringa micke sen och höra när jag kommer in:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback