om JAG


Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Ja det gör jag, fast nu sover han.

Har du sett din bästa vän gråta?
Inte så ofta, men har sett flera av mina vänner gråta.

Vilka vitaminer tog du när du var liten?
Hmm, Sannasol?

Vad åt du senast?
Nektarin

Har du fått någon komplimang idag?
Nej nej.

Har du varit med i en rättegång?
Ja, fast bara som "publik".

Är du polare med grannarna?
Alla förutom sommargrannarna till vänster. Schweizarna är snälla:)

Vilka språk pratar din mamma?
Svenska och någon form av svengelska:P

Vilka länder har du bott i?
Sverige. England i 3 veckor:P?

Har du deckat/spytt för att du druckit?
Jopp, fast det var väldigt länge sedan sist.

Har du något husdjur?
Japp, en katt, Svea.

Har du varit på stranden i år?
Såklart, jag och Frida badade i Mars för första gången.

Mins du dina/din musiklärares namn?
PA!

Hur bra är din syn?
Rätt bra, duglig:P

Har du varit på ett party?
Jajamensan

Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Som fan! hellst i en bur dock:P

Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
Vem och varför?

Har du varit utomlands?
Yes, men inte tilräckligt:=/

Skulle dina föräldrar bli arga om du blev anstängds från skolan pga slagsmål?
Väldigt förvånade, arga, hmm, skulle dom våga bli arga på mig är frågan.

Var är dina syskon nu?
Storebror Håkan är i Japan, Emelie åkte nyss till nynäs, Fredrik är nere och spelar med några kompisar och Johan är på Järnvägsmuseet? i nynäs.

Vad var den senaste drömmen som du minns?
Drömde nått jätteskumt, man åkte på något tåg med massa andra, Sen var det några som pratade med mig, så micke vart jätte svartis och sa att dom inte fick prata med mig alls, då jävlar. helt konstigt va den.

Vilken tid gick du upp i morse?
Runt 9, fast va trött fortfarande.

Vad ska du göra i helgen?
Nu är ju helgen slut, men nästa helg är det musköloppet tror jag, sen nästa fyller sara år, sen någon helg ska vi åka till mickes kusiner i vallentuna.

När var du riktigt sjuk senast?
Nästan ett år sedan, i början av 3:an, då jag fick influensan, spysjukan.

Vad gjorde du klockan 2 inatt?
Sov:P

Vad gör du först på morgonen?
Tvättar ansiktet, vaknar, kollar datan, går en prommis?

Vad ska du göra efter det här?
Duscha om jag får liv i mike.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback