Måndag - första dagen

Första dagen på jobbet, helt OK faktiskt. Jag skulle faktiskt kunna tänka mig jobba där i en längre period, synd att man inte får.
Mina "unga" arbetskamrater är JOhanna, Niklas och Dennis. Johanna och Niklas jobbar bara två veckor till, så det är lite tråkigt :(

Men mycket skratt och skämt har dagen bjudit på, haha vår "mentor" om man nu kan kalla han det, är en kul liten gubbe på kanske 40-50 år, jag fick följa med till ösmo plantshop idag, på vägen så började vi prata om relationer tror jag, han berätta om en tjej som fortfarande finns i hans hjärta, tillochmed tatuerat tror jag, dom va bara tillsammans ett kort tag, han åkte in i lumpen och någtra månadersenare gifte hon sig, med någon annan, lite synd tyckte man då, för han är jätte snäll:)

Jag och JOhanna åkte runt på elmoppen och garva, så kul:P
usch! men jag vill inte köra traktorn, den verkade svår, :P hoppas jag inte behöver. gräsklipparen var kul dock, gick lätt som smör att svänga, så blev lite hackit i början:P

snart ska jag åka till ösmo hem till micke, hinner i o för sig inte vara där så länge, men all tid är god tid:) tycker om han<3

jaja, nu måste jag äta, puss!

Kommentarer
Postat av: frida

va roligt att det va roligt att jobba idag du kommer att få många kommentarer på dina inlägg för att jag jobbar natt och har inget bättre för mig!!!

2007-07-02 @ 22:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback