Magknip

Usch, fick jätteont i magen aldeless nyss :( Vet inte varför, jobbigt är det iaf, känns som jag ska spy.

Jaja, idag va det jobb igen, men Johanna var ledig och Dennis är ju skadad så det va bara jag och Niklas. Klippte lite buskar med sekatören och vattna lite blommor, sen regna det ju så då var vi "lediga", nilkas tvätta sin bil medans jag döda myror:P

Pappa hämta mig efter jobbet så jag fick köra hem. Satan asso, det känns som jag tappat allt jag lärt mig lite, eller jag kan men den lilla vanan jag fått känns borta. Kom hem iaf.

Micke hade skrivit en lapp till mig och som svar på den lite:)

Aa det är nog bra att sakna varandra, men man längtar ju så mycket.. haha jag kan tänka mig det, du brukar ju gå upp aldrig innan tolv så är du uppe när dom går upp, klart dom blir chockade:P
Haha det är lugnt, jag bjussar på ett tuggummi ;P
Jag har retat niklas så mycket jag kan, men sen "bråka" vi lite och jag tänkte nypa han, men det gick inte så bra (han är kanske lite starkare än mig) så sa han att jag var svag och att han skulle reta dig för det:P
Fast det är kul för det är typ alla mot niklas, så man får alla med sig:)
Hoppas du haft en bra dag med johan idag, och att du inte hånglat med för många tjejer (johan inräknas inte).
pusspuss
Jag älskar dig<3


vad ska jag göra, magen cp:ar sig så kan ju inte direkt gå ut och gå:( blääääääooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback