LÖrdag

Igår städade jag mitt rum direkt när jag kommit hem, han precis klart och tänkte att nu hinner jag ju duscha och göra mig lite fin innan micke kommer, men han lurade mig så han kom en timme tidigare, men det gjorde inget:)

Kollade på någon lite halvskum film igår, The Others, den va lite bra, nästan lite läskig ibland:P
Gjorde blåbärspaj på mina lång tid plockna blåbär:P

Tog han om emelie sen när hon kom in, "Erika, du måste komma, nu!"
Hon är lite söt:P
Vi pratade lite, eller ganska länge tror jag, har vi typ inte gjort på evigheter. Skulle vilja prata mera, men det kanske bara är ibland det kan bli.

Vaknade faktiskt nyss, OMG, jag som brukar gå upp tidigt, men idag så sov jag länge:) Har suttigt och ätit lite chips, har inte hunnit gjort så mycket mer.

Nu får jag börja om, igen. Ut Ut Ut, Run Run Run.

Jag förstår faktiskt inte varför, vad jag gjorde för fel igår, du förstår väl att jag måste ställa upp, det gör jag ju nästan aldrig, jag vill inte vara en dålig stora syster längre. Det kanske hjälpte lite.
Jag vet att jag var borta länge, men vad skulle jag göra? Jag förstår inte.
Klart jag vill ha dig här, jag älskar att ha dig här, jag älskar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback