Lördag- dag i sthlm?

Åkte hem till Micke igår, tog sthlm-bussen som går från jobbet, så jag hoppade av i Vh och tog tåget som gick typ 2 minuter senare, värsta taimingen!
Så jag kom hem till Micke 20 i 5, bara 40 mins resa:P

Nu är det bara en jobb-vecka kvar, det går snabbt! Sen får jag mina pengar, undrar hur mycket det blev, fast jag får ju dom i september, men bra att spara:P

I höst börjar jag på högskola, då jävlar ska det utbildas!

Igår hade vi myspys:) Det blir luite extra såhär trevligt när man inte setts på ett tag:)
Jag somna i soffan, sen så vakna jag vid 5 och då såg jag att Micke va borta, gick och la mig i sängen, helt själv.P Sen efter en stund kom han in, han och marcus hade vart ute och åkt skateboard, kl 6 på morgonen:P haha
Så han sover nu, är lite trött skulle jag tro. Men jag ska nog väka han runt 12 (?) så vi kan göra oss i ordning till åka in till staden:) Det ska va massa stora båtar där som jag lovade mamma och pappa att ta kort på med min kamera, fast dom ska in dit imorgon och kolla:P Vi ska iaf gå runt och kolla lite in stores, (tack för du orkar, frivilligt!:P) sen senare ska vi kolla på bio, Simpsons filmen, blev inte igår, så vi tar det idag istället:)

Hoppas dagen blir underbar! Nu ser vi ju också ut att ha tur med vädret, strålande sol!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Kul med högskola :) vad och var ska du plugga då? :)

2007-07-28 @ 14:35:23
Postat av: erika

jag ska plugga nått Kandidatprogram i matematik och ekonomi tror jag det va:P haha bra koll, nä men man kunde jobba inom lite allt möjligt, bank ex, låter lite tråkigt, men det fanns massor med mera saker som jag inte kommer ihåg:P får jag ju ett jobb iaf, måste ju tänka lite posetivt:)

2007-07-28 @ 21:56:47
Postat av: Jessica

Okej, låter bra de :p

2007-07-29 @ 15:26:01
Postat av: Emily

Jag tycker att du har en riktigt nice sida! Har du ork så slå även ett öga på min :).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback