Jag vill

jag vill se Evan almighty! (Evan den allsmäktige). Så jävla kul verkan den vara, jag kommer dö när jag ser den haha!

Jag vill
Ha massa pengar nu så jag kan beställa endast tusen grejer från ex, hm, ellos och alla andra kläd och acessoar leverantörer!

Jag vill helvette heller se den där jävla "en fin gussilago"-filmen, nej fy fan never ever. Verkar va dåligaste på länge.

Jag vill ha jobbar klart nu, så jag kan få lite lov, innan jag börjar plugga? Måste bestämma mig nu!=S

Jag vill skriva av mig om allt jobbigt utan att det gör någonting. Bara låta fingrarna rulla. --> Och då kanske lära förstå mig bättre själv? Hur skriver man om saker som är svåra att förklara, så man inte ens kan prata?

image440

Jag gör just nu: Kollar på Jim Carey i Ace Ventura2, så jävla kul! Kan sitta och skratta i timmar åt de filmerna, jag och emelie har faktiskt kanske suttigt och kollat och skrattar i flera timmar:P

There's a man who leads a life of danger
To everyone he meets he stays a stranger
With every move he makes another chance he takes
Odds are he won't live to see tomorrow

Secret agent man, secret agent man
They've given you a number and taken away your name


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback