Höstnytt från Ellos

Kollade runt lite på Ellos.se Hittade lite som skulle va bra till hösten.

image418 image420image419

En stickad klänning, och två jackor.

 image422 image423 image424 image425
Lite mer härliga höstjackor. Den korta jackan va rätt snygg, och skinjackan, fast kanske i nått annat än i skin hellre?

image426image427  image428
image429 image430  image432 image433

Jag vill ha den bruna koftan bara! Ser ju hur härlig ut som hellst, skulle sitta fint en höstkväll:P

image434 image435


image438

Den här tröjan vill jag ha mest. Tror jag kanse ska beställa den, kommer ju få en somma pengar sen eftersom jag jobbat, så kanske kan kosta på sig?

Är lite rastlös just nu faktiskt. Ska väl ta och cykla lite så jag får iaf lite träning, kan ju inte bara sitta och ja, sitta.

jaja, vad ska man göra nu?

Städa mitt rum kanske? Borde jag göra, det är lite stökigt. jaja blä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback