hjälp...

Det är som jag inte känner igen mig själv. Jag vet inte riktigt vad det är för fel på mig, jag känner mig så konstig.
Jag vet inte vad jag håller på med, hur vill jag ha det, vad ska jag göra.. Jag vill bara veta, nu. Inte för jag vet direkt vad jag vill veta, vad jga vill ha svar på.
Jag tycker inte om mig själv, den jag är just nu. Jag tycker inte om så mycket alls med mig. Hur ska jag kunna tycka om andra så mycket som de förtjänar om jag inte ens kan tycka om mig? De förtjänar mer.
Helt plötsligt blir jag ledsen eller förvirrad eller orolig eller förtvivlad, utan att det hänt någonting alls. Som det bara smäller till.
Det känns jobbigt, jag fattar inte riktigt vad faan det är för fel på mig. Jag har det bra, jag "vet" att jag inte ser så förjävlig ut, och jag har det viktigaste man behöver, någonting att göra, folk som tycker om mig ovs.
Jag skulle vilja att någon bara kom fram till mig och förklarade vad det är, vad som händer i mitt huvud.

Nej jag vet inte. Jag kanske bara är knäpp helt enkelt. Troligtvis. Förlåt för knaset. Förlåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback