Hett

Har nyss varit ute lite, tog lite bilder när jag kom in, typ inge smink, röd i ansiktet av värmen och allmänt se-inte-bra-ut, :P Men man måste ju försöka få några pictures ändå:P

Tja, jag är skit snygg"!

image397

Nej, nu tog jag fel, det är han som är skitsnygg!

image398

image399 image400 image401

Fler bilder ligger på
www.icaerika.bilddagboken.se


Om någon kanske undrar varför jag ser ut smo ett mongo-offer på flertalet av mina bilder kan jag säga att jag egentligen inte ser ut så, utan mycket värre, min "plan" är att om man anstränger sig att se strange ut så "tror" alla andra att man bara överdriver, och då går dom ont anande miste om att sanningen,som är, mina damer och herrar, precis lika ful, eller kanske värre?

moahaha där lurar jag er allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback