Hemma.. äntligen.

..Eller kom hem för 3 kvart sedan, så va en liten stund sen. På den lilla stunden har jag hunnit kolla igenom HM-katalogen som kom idag. Mycket enkel stil, eller lite dock-aktig, samma som ellos som jag kolla igår:P Väldigt söta grejer faktiskt, känner ett stort sug att köpa allt som faller mig i smaken, men sen kommer jag på att de ser inte riktigt lika bra ut på mig som på modellerna, kanske rent ut skräp:P



Gick rätt segt på jobbet idag. Fy faan är du normal? Nej. Sluta va så irriterande, jag pallar inte meeeer:P
Sen åkte jag direkt till nynäs för körlektion, jag skulle nog inte kunna beskriva hur mycket jag fasar inför varje lektion, önskar och tänker.. om en timme är det över haha:P bra va?! Gick hyfsat i slutet (Dubbel.lektion , tack" överraskning!) om hyfsat inkluderar några motorstopp och lite förvirring dvs. Men  har inte skadat någon än, och det är väl huvudsaken. Undvek en grop i vägen som jag fick pluspoäng för, sen tilllade jag stollt, "jag missa lyktstolpen också" deru. haha tänk va possetivt man kan tänka om man tänker tvärtom, jag har ju inte krockat med flera tusentals stolpar, proffsigt va? :P
Boka teori om en månad? klarar jag verkligen det? =S

Tack för ni är så snälla:)

Du kommer alltid finnas kvar, alltid i minnet, som en riktlinje i framtiden till så vill jag va, för det finns där inne kvar, jag ser det, jag bryr mig fortfarande och tänker på di varje dag, haha ja jävlar, jävlar vilket drag de va. ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback