Grattis Sara!

Har precis vart ute och gått lite, mötte ett gäng kanske 15(?) åringar, tre tjejer och några killar, en tjej gick med en hund långst in mot diket, jag gick längst in mot diket, eftersom alla barnen tog upp hela vägen tänkte jag smita förbi lite smidigt, men den lilla biatchen vägrade dra in hunden så jag fick nästan klampa ner i diket! hmm man brukar ju dra in hunden när man får möte, men tydligen inte. jaaavla sommargäster

Sen bara MÅSTE jag säga grattis till Sara som klarade teoriprovet idag:) Jag tycker du vart jätte duktig, grattis vännen!
Här är den sockersöta flickan:) Jag tycker iaf hon ser bedårande ut:)

image451

Nej nu ska jag slinga in i duschen!

Imorgon ska jag åka till Micke, sen ska vi och Johan på bio:) Kanske in till haninge på lördag och kolla lite älskling? (a)

Kommentarer
Postat av: skit snygg

jajajajaja vi kan väll åka in till jeafla haninga och gå runt i några timmar..du måste väll rastas antar jag :P

2007-07-26 @ 21:01:28
Postat av: Selma

Kul sida! Det märks att du gillar att blogga!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback