Fjuttigt Sex

det -är bara ynka sex personer som spanat in my blogg idag. Undra varför, jag som skriver såå intressant så:P

Ska inte sitta och skriva mer nu, gör det sedan, tänkte bara slänga in lite dagens.

DAGENS...

goda:
att det är helg nu:)
onda: Att gräsklipparen "skalbaggen" gick sönder när jag körde, fast det va inte jag som gjort den broken dock.
tråkiga: ingen gräsklippning hos gamla tanten = no extra cash
roliga: arbetskamrater man både kan gadda ihop sig med och mobba:P ? johanna som körde på och fluttade kanonen med gräsklipparn:P
mat: flingor till frukost, tonfisksallad, lunch, taco till middag kanske?
dryck: Te (dricks som aldrig förr på jobbet)
väder: sol? moln? regn?
personer: Micke som kommer hit snart, hoppas jag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback