Ere fest eller?

Igår åkte vi hem till Sara. Jag, Micke, Sara, Carro, Linda, Lisa och Fredde blev det :) Jag och Micke kom dit först (som vanligt) så vi satt ute och pratade lite tills de andra kom. Lisa och Fredde kom lite senare så vi andra han dricka upp två flaskor nånting som jag inte kommer ihåg va det heter (men gott va det!) och skratta åt Saras förtjusning när korken flög av :P
Jag hade as trevligt :) Måste bli mer gånger.
Har lite bilder jag ska lägga upp sen :)

Tråkigt att Carro ska åka om en vecka till Rhodos och jobba där i några månader. Kommer sakna henne as mycket.

När vi kom hem igår (Runt 1) blev jag "lite" borta. Jag förstår inte riktigt vad som hände:P Sen tog Micke ut mig på en promenad så jag skulle känna mig lite bättre, valde att pjuka lite när vi kom in sen. Då vart jag genast klarare, lite  kul att det förändras så snabbt.
Vi pratade lite när vi va ute, jag vet inte om du är orolig men det behöver du ju inte vara, jag har koll.
Söt tog hand om mig så snällt :) Gjorde mackor åt mig och fick i mig i säng å allt:) <3

Men nu är det för faan sol ute så måste ju gå ut! Har inte solat på tusen år, iaf flera veckor eftersom det inte varit så fint väder på helgerna när jag är ledig. men nu jävlar, love sol, eller hur Sara?! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback