usch vad fet jag blir

ska inte äta så jävla mycket godis hela tiden, blä, det gör ju inte direkt så man blir snygg, iaf inte på mig'

jamen tack så mycket, vad vill du jag ska göra, jag kan inte vara så hela tiden, och du är ju lika dan ibland också, jag vet inte hur jag ska göra...:(


igår va det typ en fittskit dag, eller iaf i början av dan. fast på geografin när vi satt i klassrummet å väntade på hans så sa janni och tessan att dom funderar på att fixa bruna linser, o sen att dom tyckte jag hade fina ögon:) att jag typ inte behövde ha smink för det ser ändå bra ut med mina ögon eller nått sånt, det var trevligt:)

sen på bilden så va de fan as kul:D vi skulle rita portätt, av varandra, så man kunde rita den som satt mittemot så jag ritade av janni och janni ritade av mitt ansikte, haha faan vad alla skratta åt miin bild i början såg ut som en konstig kille ungefär:P fast den vart riktigt bra i stutet, jag fick beröm av bildläraren:)
janni kände faktis igen sig när hon kollade på den lite snett;P jannis bild på mig var jätte fin, det vart faktis likt, alla tyckte den va fin:)
sen skulle vi sita av ens ansikte i profil , då rita jag av jenny fast det var typ mer likt mig, så lottie fråga vem som hade ritat av mig för hon tyckte det såg ut som jag:P
sen när vi va vid skåpen så sa andra jenny att janni hade ritat värsta idol-bilden på mig, och att hon också ville va så snygg som jag:P haha lite roligt:)


vi somna vid 9 igår, fatta inte men vi vart lite trötta, man ska ju inte ta ut sig så där;) haha

tror vi ska jobba med det imorron, göra klart själva arbetet typ.




nej jag orkar inte, då skippar jag hellre. jag kan bara vara jag. det funkar också.
det är inte dåligt, men hur vet man .


jag å micke gick ut på en promenad igår när det var mörkt, det var mysigt, för det blåste inte eller så, sen var han ju tvungen å röka lite, han håller på å slutar snusa vettu. det var skönt å gå lite.

jag vill börja träna nu så jag blir snygg. har inga bra kläder som fixar.



fixa hos kaninerna förut idag, kul å göra fint. ska städa mitt rum å sånt. sen måste jag skriva klart internationella ekonomin och skriva lite på religionen. får se hur mycket jag orkar. måste plugga blommor också, prov på måndag.
fitt prov vi hade på geografin, hade pluggat men de va gruppprov , på typ helt annat, vi skrev helt fel saker också typ. kul. jag vill ha mvg!!! men de skiter ju sig hela tiden. 


jaja nu ska jag dra.

aa jag håller med  emelie, fuck off.



pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback