paparazzi, kläder för ALLA väder.

jag känner för att åka å stor shoppa, har kollat runt och hittat massor av fina kläder.

det här kan man ha till fin festen, lite fint med mörkblått och silver, hitta inga bra smycke till men det e rätt och enkelt.
kläderjag tycker klänningen var fin, lite dramatisk för den har en så mörk färg.
skorväska



idag käkade vi makaroner och tomatsås. jag måste plugga lite snart, seciellt på marknadsföringen för vi har ett skit stort prov nästa vecka. hade blomsterbinderi-rov igår, gick väl rätt bra, vet att jag har ågra fel, men jag klarade det ju klart.

jag har kollat lite mer, hitta mer roliga kläder, typ det här:frhg
vvvsebalerina skorkjolbikinijag tycker om den här bikinin, leta efter en typ lika dan förra året, men då jag tänkte köpa den hade den tagit slut, lite sorgligt, men nu hitta jag ju en ny:)


guldsaker är fina, halsbandet och örhängerna e samma, eller dom matchar vrandra.
väskan är ju bra för snygga, den måste jag ha!!
ett måste på stranden är ju solglajjor, och en strandkjol kanske?


men lite ljusa sommarfärger måste j också finas i garderoben, typ detta:
söt klänningtröjjjaghflipflipflop måste jag nog köpa nya, mina gamla håller på å går sönder, men dom e ju så sköna när man gått in dom, då vill man ju inte slänga dom. jag har så svårt att slänga skor:/

linnekjol rosakjolen e ju asfin! å linner ser så frescht ut:P haha nej jag vill ha , allt, snälla? kan du inte ge mig en miljön så jag kan köpa? nej men det e kul å sitta å kolla, ia när man inte gör det så ofta:)

jjjjmiliyhtroja
jag måste köpa jeans. har ty inga bra kvar, alla sitter slapt och löst, inte alls fint, försöker undvika att ha jeans, för det ser så förjävligt ut. jag har nog inte en jeans-ruma skulle ja tro.
skorna var coola, den gröna tröjan, jeansen, jackan och skorna skulle assa bra ihop..hmm..

fggblite grått måste man ha, den bråa cardigan tänkte jag köa förut, ågrar det lite, eller jag vet inte men den ser så skö ut, den andra västan vettefan varför jag tog, eller e den fin eller ful?
hhhgggskorljgtröjja

måste ju avsluta med lite party i min kläd-special. utan partykläder ingen fest. guld och saker som glittrar e alltid fint. guldskor med brunt linne med glittrande aljetter e fint.



nu är klädesspecialen slut för idag.

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback