ja gud älskar mig

... stog det som en liten annons under mitt senaste inlägg, vad lägligt:) för jag känner på mig att jag är älskad!

jag var bara tvungen å skriva ett till, det vart så fint när man la in en bild!:d måste hitta en till.. waita half an hour


 


jag älskar kallor, de är en utav de finaste blommor ja vet! klart, liljor, rosor, gerbera e ju också fint, men en kalla, har något så mystiskt över sig, helt klart stilren, usch jag är kär:)
se vad fint, man blir nästan bara kär, så lugnt å fridfullt, och det e ju bara en blomma haha jag låter säkert helt psycho:P men jag lovar jag är elt normal, ahar en fin pojkvän som älskar mig, en underbar familj och underbara vänner.

undrar egentligen hur det kommer bli om typ 10 år? jag tror jag kommer vara både förlovad och gift, möjligen 3 barn, som springer runt på gården.
vi gick å pratade om hur och vart ma ska flytta första gången, du fick mig att inse att man behöver inte bo i nått ruckel till lägenhet de första åren, för om man hittar vart man vill bo, varför inte flytta dit direkt? är det ett tvång att ha bott på minst 5 stället och flyttar runt som en galning?
ja, vem vet? sen hoppas jag förtfatande på miljonvinsten... fast jag täänker inte nöja mig med ett jobb som man inte får ut något av, jag tänker sattsa högt, och också klara mig till målet, jag vet hur jag ska göra, så jag väntar bara till sommaren så jag kan börja på allvar, et här är någonting jag tror på. och jag ska göra drömmen verklig.



men men u orkar jag faktis inte skriva mer.
pusspusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback