go och glad kexchoklad

idag har det gått tio månader, det var ugefär tio månader sedan vår första puss:P haha vad töntiga vi var då:P jag rädd jag var att möta dig i skolan, för hur fan ska man säga hej? jaja hihi... vi har pratat lite om vi ska göra något speciellt på årsdagen, för det skulle ju va lite trevligt:) kommer ihåg och ler. blir kanske en "ledig" dag, för det är på en torsdag tror jag, tsssss men vi får la se...jag älskar dig! det känns bra.

idag va det också första dagen i skolan, vi hade ju bara en lektion idag så va väl inte i skolan så värst länge:Phihi de e alltid kul å hänga med frida i korridorerna, vi skrattar alltid så mycket:) fia naglar hade hon också, jag ska också få göra det sa hon, så snart ska jag äntlige fixa mina naglar!:D vet hon vad jag behöver eller, typ mitt största problem :P hon känner mig rätt bra den där tösen:)




jasså "vem" är nu detta tro?   jag vet! jag vet! hon vet! dom vet!




jag har haft en väldigt bäst helg, för bio med tjejerna på fredagen, jag tror jag skrattade sönder min mage) + bio med en av dom bästaste skådespelarna, kate winslet, jag vet inte varför jag gillar henne, hon känns lite äkta på lrnågot sätt, inte som dom andra holleywood bimbosarna.. men de va kul:) sen efter åkte jag hem till micke å hade världsmysig kväll/morgon( för det finns ingen natt, bara en tidigt morgon,  hur:P) på lördagen åkte jag hem ganska tidigt för å plugga lite med projektet, geografin och marknadsföringen... ja men de gick bra:) sen åkte jag tillbaka till utlandet på kvällen och de var trevligt det med.

jag känner mig piggare nu, lite gladare och förhoppningsvis märks det på hur trevlig jag är:P

usch men jag hade så satans ont i magen när jag vakna, inge roligt alls, sen blir ju humöret inte lika stadigt också, men jag ska hålla ut den här veckan, och fortsätta vara glad:) får skriva skit och helvette mycket så jag får ut allt där:P


bajshäst ät fläsk


jag MÅSTE ringa sara idag, jag e så nyfiken, undrar om hon fick gå på catwalken, och jag har för mig att det var en fotografering i söndags också.. men ringer nog lite senare när hon nog e hemma, lr får se om jag kan hålla mig.:)


jag har fyllt på min mobil idag, så nu alla ni ska jag inte snylta på era mobilen nåt mer, för ett tag iaf:)


songs

Christina Agulilera - still dirrty

Don't tell me to behave
'Cause I'll never play that game (oh, no)
Don't tell me what to do
'Cause I'll never be uptight like you
Don't look at me that way
'Cause I ain't never gonna change
And if you're talking about my life
You're only wasting your own time


Creed - my sacrifice

When you are with me, I'm free,
I'm careless, I believe,
Above all the others, we'll fly,
this brings tears to my eyes.


Jeff Buckley - hallelujah


Well baby I've been here before
I've seen this room and I've walked this floor, you know,
I used to live alone before I knew you
And I've seen your flag on the marble arch
And love is not a victory march
It's a cold, it's a broken hallelujah
Hallelujah, hallelujah
Hallelujah, hallelujah


Bryan Adams - everything i do, i do it for you

Look into my eyes you will see What you mean to me Search your heart, search your soul When you find me there you'll search no more Don't tell me it's not worth trying for You can't tell me it's not worth dying for You know it's true Everything I do, I do it for you Look into your heart you will find There's nothing there to hide Take me as I am, take my life I would give it all, I would sacrifice Don't tell me it's not worth fighting for I can't help it, there's nothing I want more You know it's true Everything I do, I do it for you There's no love like your love And no other could give more love There's nowhere unless you're there All the time, all the way (Look into your heart baby) Oh, you can't tell me for it's not worth trying for I can't help it, there's nothing I want more Yeah, I would fight for you, I'd lie for you Walk the wire you, Yeah I'd die for you You know it's true Everything I do, Ohhh, I do it for you


erika loves you hoes (and erika is so lat så hon kopierar)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback