e jag så intressant?

någon tyckte tydligen jag var så intressant att den försökt lista ut mitt lösen till min pa. men lösenordet skickas till min mail, inte til nån öppen sida, så sorry u om försökte!
men e man populär så e man;)

jag vill ha sakerna vi beställt nu ju! dom ligger i ösmo på posten och bara äntar, varfr kunde inte postgubben köra ut dom hit som vanligt? fast postis kanske inte hade vägarna förbi , vad vet jag:P


micke ligger å sover i min säng nu, ha va lite trött så jg låter vel han sov ett tag, bara för jag är så snäll:P hmm undrar om du fortfarande e "sur" på han? eller är det tvärtom? för ibland, det kanske bara är inbillning, men ibland känns det som du kollar lite extra argt på mig å han när vi möts..

på måndag ska jag åka med mamma in till kista centrum å kolla i alla affärer:) sen ska vi på möte, ska bli roligt, jag längtar:)


sedan på tisdag ska jag fixa långa och fina naglar, frida ska laga en, sen ska i gå å glassa runt å göra alla avis:P



usch sedan på torsdag nästa vecka så har vi geografiprov, sen på måndagen efter blomsterprov, och veckan efter det marknadsföringsprov. usch såger jag bara.





pusspusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback