coolt, en glass

japp.:) äntligen, tack du:)

igår åkte Sara, Carro, Linda, Maddzan, Lisa och jag in till stor stan och hade en väldigt trevlig kväll:)

först när jag skulle gå till bussen (halv sex) så råkade jag kolla i en gammal busstabell så då trodde jag bussen redan gått, men jag bestämde mig för å ta språngmatchen å försöka hinna, men smart som man är glömmer man å stännga jackan, så mobil flyger ut och hamnar i tusen bitar:P
Mamma kom med bilen snart efter och körde mig till korset. snäll mamma jag har:) fast det visade sig ju senare att den inte hadee gått, men jag stog där med Sara å väntade istället:)

sen hoppa Carro på också vid kyrkis:) Maddzan kom med bussen så henne mötte vi vid ösmo å så var vi fyra.
Lisa mötte vi upp i stan och Linda hoppa på vid älsjö, å så var vi samlade:P vi gick först å hämta ut biobiljetterna till the holiday, och sen gick vi till pizza hut och åt, jag lisa å carro tog glass också:)

haha jag tror aldrig jag  skrattat så mycket:D

filmen var faktis mycke bra speciellt när man har trevligt sällskap, haha Carro låg å luta mot min axel nästan hela filmen, som ett sött litet barn:)

fast det dåliga med filmen var att jag sakna Micke så mycket, lite jobbigt, men sen efter en intressant tågresa :P fick jag se han igen, lika snygg som vanligt:)


på måndag börjar skolan, men jag vette fan vilken tid asso:P me jag å Frida kommer säkert va där fem timmar innan ändå haha:P


just nu ligger gullungen å sover, jag låter han sova lite till tänkte jag, innan jag hoppar på han, eller gör annat;P

i onsdags var jag hemma hos Frida, vi tänkte jobba lite med projektet, men det finns roligare saker att göra, och väldigt mycket intressant att prata om:P undra om hon är nervös nu, bara nån timme kvar ju:P haha jag städa i hennes garderob, du har ju massor med fina och nya kläder, fattar inte varför du inte använder dom gumman:

i torsdags åkte jag ,mamma, emelie och mimmi (mormor) in till nynäs å handla, först in till lindex å sånt, sen handla vi typ massa frukt, som man inte smakat förut, eller en del kånde man igen som mango, papaya, stjärnfrukt.. men tamarillo, pepino och kiwano hade jag ingen aning om innan :P sengjorde vi en jätte fin fruktsallad på kvällen. och lite annat sånt där hemligt, som bara vi  ;)

igår gjorde jag faktis lite läxor innan jag åkte, gjorde klart marknadsföringen och gjorde några frågor på geografin också:) va jag duktigt lr, sen städa jag mitt rum:P


jag tror micke börjar vakna nu, så ska nog dra mig..

det är så skönt att man inte behöver säga hej som jag tänkte på förut, eftersom du har markerat det nu, ett mindre bekymmer att tänka på lixom:)

jag saknar vår klass lite faktis, dom e lite roliga :)



men nu ska jag gå till älsklingen , pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback