vad är bäst?

har suttigt med psykoligin nu ett bra tag, men det är ju inte lite uppgifter vi fick, typ 11 punkter! har svarat på 6 st hittills, men det tar en sån jävla tid.

va hemma hos carro igår. jag carro och sara kolla på en film, the Cave, och käka popcorn, bra att jag inte är så rädd:P mer rädd innan filmen än efter haha

idag skulle jag och frida egentligen åka och träna, men sara och carro kom på igår, att vore det inte roligare att åka till pindos och käka pizza och kanske ta en öl eller lite vin? så ska ringa henne snart och höra vad hon tycker:) så får se hur det blir idag


satan vad snabb jag har blvit på att skriva!


micke skulle ringa när han vaknat, så han har inte ringt än:P men om han inte ringer snart gör nog jag det.

usch tänkte göra nån mer läxa idag, så man har det klart. men psykologin tar sån tid:/ 


jag ska nog gå å käka lite frulle nu, tog bara ett äpplecförut.

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback