uppe med tuppen.. typ

vakna skit tidigt idag, iaf för att vara jag gick upp kvart över 8, trodde den skulle va typ 10-11 för jag har legat vaken skit länge:P gick ändå å la mig ganska sent, kanske vid 2 nångång.

hade det verkligen trevligt igår:)

först åkte jag hem till micke med 1 bussen, va i jordbro lite, å kolla på film, faktis ganska sorglig film, kommer inte ihåg vad en heter, men den nya med will smith.
men sorgliga filmer stoppar inte humöret, fattar inte varför vi inte kan kolla klart på en jävla film haha

sen åkte vi till ösmo, jag fölljde med micke hem som en öäkte gentleman med till dörren:P sen ringde frida så gick jag mot ösmo c igen, sen stog vi där och frös lite innan sara och carro kom med muskö bussen:P
vi käka pizza och drack vitt vin, fast inte frida för hon körde bil, vi kände oss så vuxna;) nej det var trevligt:) vi estämde också att vi ska gå ut på lördag så det ska bli kul:) det är white night, så måste hitta något vitt att ha på mig då!:)
hoppas micke å dom går ut p lördag med, för då skulle ju faktis jeppe få inte en, utan två pussar av sara, för han fyller år imorron, därför ska de ut:P

sitter här med psykologin igen, tar skit lång tid, tror jag nog skrivet för mycket, men annars hinner man ju inte svara på frågorna:P

planering för dagen tisdag.

  • göra klart psykologin (hoppas jag hinner)
  • åka till haninge och handla med mamma (micke blir såklart meddragen:P)
  • fråga om de behöver någon hjälp i sommar eller på helger. måste va aktiv med jobbkollandet.
  • hmm mysa kanske?
  • kolla med frida om vi ska träna idag, och när vi ska träffas:)
  • kanske planera utgången på lördag, om vi inte gör det senare:)

sen kommer jag inte på något för tillfället, jo kanske läsa lite geografi, men jah har lite gett upp mitt högre betyg, dt känns ganska långt borta:/

älskar micke<3

kanske går å myser lite snart med han:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback