tjejmiddag och stök:)

jag har städat as mycket idag, hela mitt rum har jag städat jätte noggrannt och sen har jag städat lite annan stanns. kan nog tvätta lite imorron, och gå en prommis. just det sen ska jag och mamma ut så jag ska köra lite bil:)

hoppas det är sol imorron!!!


jag har haft otroligt kul ikväll:) sara och lisa kom hit på tjejmiddag och jag fick vrsta berömet för maten jag laga. jag gjorde ost och skinkpaj, grekisk sallad och morotskaka. känner mig lite som proffs;)

hoppas frida har roligt ikväll:)



jag är så avundsjuk på alla snyggkändisar, jag vill med se ut så där!!!
ja tack för att se ut som J.Lo eller eva longoria---->
jloeva

men ne tack till att se ut som nicole richie och linsey lohan gör här --->

nikh


själva korallfärgen är så jävla fin, typ som den här t-shirten och paris klänning(håret ser doch förjävligt ut)
man ser så brun ut och det är asfint när sommaren börjar komma och man börjar få lite färg:)
jujhkgjg



jag vill ha silversteds klänning. snälla.?

carolineg


jag kan inte somna, eller jag har ju inte försökt men iaf, jag har iaf haft underbart kul ikväll, synd bara att carro inte kunde vara med.
vi kolla på melodifestvalen, och självklart var Jimmy jansson med! jag tycker den låten bör ha stor chans att vinna, finns det någon mer schlagerkung? sen har vi planerat vad vi ska göra i finalen (både svenska och europas) vi ska klä upp oss skit sint och göra värsta i ordning , vi ska göra kaffe drinar och sen ska vi vara värsta angagerade och skriva upp hur många poäng vi tyckte varje låt ska ha, kan inte förklara allt menjag längtar! jag och lisa tänker lika dant iblad, det känns jätte skönt att hör nåon annan säga det:)


jag hittade självklart en annan fin klänning, jag vill ha den, undrar var den finns att köpa tro?

klännng



jag saknar micke, han är hos johan tror jag de skulle vara å basta och grejjer. men jag hoppas han har roligt och inte gör för mycket bus:P jag älskar han!




pusspuss jag ska nog försöka sova nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback