snart åka till muskö.

snart ska vi öka hem till muskö för emelie fyller år, 17 år så nu är hon tyvärr inte lika liten längre, fast hon kommer nog alltid att vara min lilla lille syster, usch vad jobbigt det kommeer bli när hon fyller 18:/

jag gjorde faktis lite nytta igår, även fast jag har vart lite halv sjuk, fast det var värst på fredagen.
jag skrev svenskan klart, man skulle skriva en debattartikel, så hoppas den inte är alltför dålig. sen har jag gjort klart vg och mvg frågorna på hinduinsmen, och nästan gjort klart en av frågorna på buddhismen, inte för att jag sattsar på så högt betyg, för så mycket på de frågorna skrev jag inte.
jag har försökt att plugga på marknadsföringsprovet, men det år så jävla tråkigt! men måste göra det idag.... usch


jag orkar inte gå i skolan imorron, men man måste j typ, för erika år inte så smart som alla andra så hon måste vara med på varje lektion för att inte tappa bort sig.

jag och micke var i haninge igår, vi åkte dit för att käka frukost, kl 4 på eftermiddagen:P jag köpte ett par as fina jeans från gina, jag behöver verkligen nya!


sen så kollade vi på armageddon. jag har typ sett den tusen gånger men jag börjar ändå grina varje gång:P haha men jag e ju mickes lilla grinis:P


jag låter tydligen askul när jag försöker ryta som ett lejon, han tröttnar aldrig å sluta skratta:P


hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback