LOV- faan vad skönt!

idag är det ...söndag va?  haha man har inte så bra koll :P

ska träffa Sara och Carro idag hos carro tror jag ,filmkväll:) mysigt:) saknat barret lite, var så länge sedan jag träffade henne, klart jag saknat de andra muskö bona med, de är så trevliga:)

sen imorron ska nog jag och frida träna hoppas jag:) då ska vi bestämma när vi ska träffas, och jobba lite med projektet, och bara umgås:)

Micke sover fortfarande, hör lite snarkningar ibland:P tror vi va uppe til lrätt sent, eller iaf han, jag somna nog lite tidigare i soffan, sen vid 5 tror jag väckte han mig och sa att vi skulle lägga oss i sängen:P


kollade på Love Actually igår, den var ganska bra, lite konstig, men jag har läst boken så förstog lite:)

jag ska:

  •  va med mike:)
  • köra bil
  • träna
  • göra läxor
  • träffa vänner, filmkväll, bio kanske, eller krogen
  • vara med familjen, mamma vill gå på bio eller bowla:) kul!
  • äta massa godis, chips och kakor;) måste ju träna av nån anledning haha
  • vill shoppa, men måste spara lite:P
  • leta jobb

så kul att göra punktlistor:)


nä snart väcker jag han, jag börjar få tråkigt:P kommer hinna skriva tusen inlägg innan han vaknar :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback