godis bitar och chokladtroll

det är lördag och just nu är det bara jag och johan uppe. mamma och pappa har åkt bort på möte tror jag. jag och lilljohis ska snart gå ut till kaninerna för den vita, skutt , verkar lite dålig, mamma tror den är sjuk:(

ojojoj, faan vad vi garva på bilden igår, för våran bild-lärare är sjuk, tredje veckan i rad, så vi fick tränga ihop oss med den andra bild-gruppen. trångt.
pluss at tden bildläraren å så jävla seg, och jag vette fan om det var ett garv eller en harkling från henne, men kul lät det, och jag, frida och lottie börja as garva, fast det var ju fler som gjorde, men vi kunde lixom inte sluta haha:Psnygg bild av anna det blev, eller samuel och den andre, nja man kanske inte ska bli konstnär iaf, men hand-bilden vart bra:)

vi har blivit bjuda på tjejmiddag hos jessica, R den 16/3.

den 8/3 har jag vart tillsamman med micke i ett år:)

kanske blir en super duper månad?!:) hoppas den blir som det är nu, jag stormtrivs!

jag körde  bil igår, det va kul :) synd att jag inte fick jobbet, fast hon var snäll, hon fick nästan skuldkänslor för hon vile ge mig jobb där:P men hon hade tre tjejer som var runt 20 så det var redan "bokat".  


micke sover än, hon sover rätt mycket, fast han har ju vart vaken väldigt mycket i sitt liv:P
vi prata jättelänge igår, om allt, mest om vår "historia". hur vi varit när vi va mindre, vad vi gjorde om dagarna och helgerna. berätta om vanliga saker, hur man levde. klart man visste mycket innan, men inte så mycket daglig-saker. sånt som inte är så stort glömmer man att berätta.
jag älskar han väldigt mycket.!


jag har varit trött, speciellt i skolan, den nästan suger ut all energi jag har. fast sen när jag kommer hem blir jag först jätte pigg, sen slocknar jag. är det ett virus jag har eller är det inre orolighet?

jag vill också resa utomlands!

se
hmm ska man kanske jobba lite projektarbete nu?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback