förvirrande saker.

jag förstår inte riktigt, alla just mot henne hela tiden, varför? hur började det egentligen, bara för skojs skull, att knäcka någon? och slumpen blev hon.

sen nyligen, trodde det var rätt kört för oss båda:p men inte mig... eller? jag vet inte vad jag ska tro, så starka ord, men inte något mot mig, okej, vi är inte samma person, men vi pratar ju med varandra, vi umgås, vi "skvallrar".
okej, jag var faktis inte med på sista grejjen, jag sa det inte vidare först, men jag pratade med dom sen, och hållde med. för jag tycker det var dålig stil. det är jag inte rädd för att säga, jag tycker det var ruttet, när man vet att alla inte var klara, att endel behövde mer tid, drar man inte ut på det och slösar.
men allt vart mot en. överdrivet dumma saker, när hon egentligen borde förstå att det var knas av henne att handla så, bara för att få komma hem tidigare.
nej, hon har inte spridit falska rykten och försökt få folka att tycka mindre om vissa. klart man berättar ibland vad som hänt, hur man känner, men inte mer. vi pratar om andra saker. det är kul att ha nya vänner. det är allt.
jag kommer alltid stå på hennes sida, för hon står alltid på min, jag litar på henne, jag vet att hon aldrig skulle gå bakom min rygg. därför kommer jag aldrig att "överge" henne.

men det betyder inte att jag kommer sprida rykten, göra illa, någon av er, hitta på falska saker. för jag tycker inte sånt behövs längre, vi har blivit för stora för sånt.
jag kan vara en vän, det vill jag med vara, för det är mycket roligare än bara hat.

klart jag saknar gamla tider ibland, det var ju kul som faan, men jag kommer aldrig överge en vän för att kanske få tillbaka gamla stunder, som troligtvis aldrig kommer tillbaka, klart man kan sakna, och hoppas lite då och då.

det är jobbigt att gå runt och försöka visa sig så glad och posetiv som möjligt hela tiden, bara för man inte vill någon ska kunna säga:haha såg du hur lessen hon såg ut idag?


jag vill kunna möta dig i korridoren och kunna säga hej bara sådär:)
jag hoppas det inte är någon plan att börja prata med mig och lura mig. jag hoppas du började för att du känner som jag, att varför inte försöka bara vara lite vänner iaf. hoppads det är så, och allt löser sig, fnart slutar vi iförsig, men skulle vara trevligt att kunna bli vänner innan. du var en av mina bästa vänner, och jag hoppas allt skit kan försvinna någon gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback