för att du är du

tack för allt du gör för mig, du finns alltid där när jag håller på å kråglar, och det händer ju ganska ofta. jag blir fortfarande tårögd när du säger och skriver såna där fina saker som, "när jag har planerat att vakna brevid dig resten av mitt liv" och "jag valde inte dig, jag var menad att träffa dig"... sånna saker får mig fortfarande att le.
jag tror inte du förstår hur underbar du är, för då skulle du inte bli förvånad över att jag blir så töntig ibland. jag vet att jag ibland krånglar till allt väldigt mycket, men jag skulle aldrig, aldrig göra någonting dumt mot dig.
jag vet inte vrför jag blir såhär ibland, det ända lite smarta svaret är att du har gjort så jag känner så starka känslor för dig (bra känslor), och ibland vet jag inte var jag ska göra av dom, det blir så mycket. jag vet det är ju posetivt, men jag e ju lite cp:P
ja vill iaf bara tt du ska vet att jag älskar dig så jävla mycket, och jag skulle inte klara mig utan dig, jag behöver dig för att kunna fortsätta. förlåt för jag gjorde allt rörigt, förlåt älskling.

usch nu kommer der lite tårar igen:P men du får lära dig leva med det, för jag hade tänkt att stanna hos dig väldigt väldigt länge. och jag hoppas du vill så med.

jag älskar dig, saknar dig oerhört.

/ erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback