arbete hela dagen

sitter å ska snart börja på att göra klart religionen, har sista frågan kvar, å sen bara fixa till en del saker. jg fick sluta tidigare dag för vi hade bara religion och svenska, och svenskn var jag klar med. så tog halv 12 bussen hem, tidig dag, trevligt trevligt:) fick en liten svenska läxa, (hade skrivit klart min debattratikel om de som lider av shopping syndromet:P asso shoppaholic's) eller eftersom jag var klar före dom andra fick jag näst lektions uppgift att börja på.

faan LANY var inte i skolan idag så vi fick inte reda på vårt blomster-prov:( jag vill veta, även om det inte klaffade allt:P hmmm, vilka blommor är bra för allergiker? klart den som luktar mest! bra erika!


det var lunch konsert idag också, men ofta han stannar  skolan 3 timmar till för en sketen liten konsert:P

usch vad jag vill shoppa:) fast köpte bikini och jeans förra veckan, å måste fix plusskort och träningskort den här veckan så blir lite fattigt:P



att rekommendera:

se filmen a night at the museeum! sjukt kul:D
göraa klart läxor å skit i tid, å plugga till prov mer än en dag innan.
vara trevligt -viner i alla lägen:)


att spola:

playa eller sheeta mot någon- hamnar i botten lotten.
drygt folk- inte veckans populäraste
slaskväder-sommar och sol ska det vara!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback