ÄNTLIGEN!

jag är äntligen klar med mitt psykologi arbete, blev ganska långt, 11 sidor.. :/ jag är inte ens säker på om det skulle vara ett inlämningsarbete, tänk om jag gjort allt i onödan... fast inte riktigt i onödan, för vi ska ha prov sen.. men ändå

har tänkt att göra lite matte, har prov sen efter lovet, kan ju iaf börja på hemuppgifterna.


asso det finns ingen bakgrund till den hör blogg grejen som är direkt snygg tycker jag, alla är tråkiga, kulle behövas lite uppdatering tror jag:P


jag gick upp supertidigt idag med, eller typ 8. har suttigt å gjort psykologin hel morronen, alla ni som inte gjort den, börja i tid! mitt tog iaf as lång tid att göra. tips

sen har jag varit ute hos kaninerna, jag tycker faktis om djur mot vad alla tror, jag hatar inte allt:P

micke sover fortfarande, för ovanlighetens skulle, tänkte göra lite matte innan ja väcker ha:P fast nu vakna han så puss puss:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback