alla hjärtans dag?

på onsdag är det alla hjärtas dag, å vette fan vad jag ska göra. kanske rita en fin liten teckning, eller ska jag köpa något istället? det känns så opersonligt å bara ge grejer, och det ska ju vara lite speciellt hellst, lite mer personligt..
kanske ett snyggt nattlinne och lite jordgubbar och choklad fixar saken?nattlinnejordbubbsberg
hmm det är svårt tycker jag, ska tänka lite mer om jag hittar på någonting...

jag måste få tag i sara å se om hon kan komma hit ikväll på lite tjejmiddag, har inte fått tag i henne än.. .hon jobbar ju så får se om hon kan.. hoppas!
i sånna fall måste jag städa mitt rum och börja fixa maten sen, för det kaske tar lite tid, usch det käns som jag inte hinner. jag vill ju gå ut på en prommis också, och hellst hinna cykla på träningscykeln.
änkte åka och börja på friskis&svettis igår, men det  visade sig att det inte var någonting i gymnasiet så då fick det vara. ska gå på måndag.
jag ska ju vara as snygg i min bikini i sommas så faan att jag ska köra igång med tråningen nu.!

undrar om jag har några läxor jag måste göra?
kommer inte på något speciellt lr vi fick rit läxa i bild för våran bildlärare var sjuk, men det har jag typ redan gjort. vi skulle förstor ett föremål ooch måla med skugga och sånt. jag tog halsbandet jag fick av micke, det är ett hjärta med glimmer i.

jag tror jag ska göra en check.lista.
såhär får den bli:

  • börja träna måndag, tisdag, torsdag minst!
  • gå promenader hellst en halvtimme per dag.
  • äta nyttigare, inte så mycket godis, chips och pizza.
  • planera, blir jag inte så stressad. och kanske hinner med mer saker i min stressiga vardag:P
  • städa mitt rum regelbundet, e så dammigt hela tiden, stora råttor under sängen.
  • sluta köpa skit! inga fler inpulsköp, iaf inte innan jag fixat ett jobb.
  • hålla i mina pengar lite längre än bara första veckan.
  • inget tjat, inget knas.
  • älska alla, haha:P nej men man kan ju vara trevligt mot de flesta, eller?
  • lära mig göra choklad?

ja så mycket kom jag på för tillfället.

jag saknar micke lite grann faktis, var ju snart tre timmar sen jag såg han:P han e så go och gullig den där pojken. det är mindre än en månad kvar tills vi varit tillsammans ett år. den 8/3 är dagen. jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på, har någon nått tipps om hur man kan fira, vill göra någt speciellt????

pusspusss alla glada, usch vad jag är sugen på tårta.!!

hallontärta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback