äcklig jag är

 fetto ica har slut på ideer. vad ska hon göra?


låta det va. ta up det. skita i det. gå iväg.



nej jag orkar inte, sluta håll på, jag fattar ändå inte vad du menar, vill du att jag ska säga något speciellt, eller vad vill du ha ut av det? jag fattar aldrig vad jag gör för "fel" hela tiden, behöver inte ens säga någonting ibland utan det blir så ändå.. kan du inte fatta att det är jobbigt, du vet att jag tar åt mi väldigt mycket av allt. sen tycker du det är konstigt att jag blir som jag blir, men hallå?
förlåt för jag har känslor..

så tänker jag göra med det, stryka det, för det betyder ingenting. bara jag som är överkänslig och käde för att snacka lite skit om mig själv, att jag är så dålig snacket. för det tycker jag ibland. jag kommer aldrig upp till att vara lika underbar som du. för det kan ingen. jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback