ZORRO

kolla på Zorro med mamma och pappa. haha den e faan lite bra ibland alltså, okej, den kanske är så trovärdig, och man kanske kan räkna ut vad som ska hända ganska lätt, och musiken e lite kul, men den är ändå bra, skön att koppla av med:)
image118


ska nog snart gå och sova, läsa lite kanske, har kommit en bit i min bok, ligger ngonstanns runt sida 250.. det går fort för mig att läsa:P tänker lite på vad jag ska göra imorron, ska nog försöka göra "klart" religionen, eller fråga 5 och 7, för 6:an och 8:an skulle hon gå igenom först.

just det, Maddzan fråga precis om jag ville komma på hennes studetskiva:) wiihii

planering för imorgon då:

  • försöka söka in till fler än en högskola, mamma och jag e inte så smarta så vi vet inte riktigt om vi har sökt in på rätt sätt, har sökt en (om det funkade) men får se vad resten blir. me någon som vet om man måste skicka in saker till högskolan eller om det räcker med att bar söka på internet, så hittar skolan betyg och grejer själv?
  • gå en morgon promenad
  • göra religion
  • plugga på psykologin
  • hm, undrar om vi hade läxa i det vi skrev på lektionerna..
  • städa mitt rum (på riktigt den här gången)
  • kanske "hem" träna lite.

sen får det bli som det blir.


usch vad jag saknar micke:( känns tomt på något sätt.. konstigt på nått sätt.. <3

imorgon är det påskäggs gömning! tror nog att vi är den sista familjen kvar som fortfarande gömmer sina påskägg ute på tomten, som man sedan får leta efter:P men det är väl charmigt?


image119undrar om jag ska gömma i år, eller om jag ska låta någon annan ta över min livsuppgift, får se om jag hittar en lärjunge att lära upp:P

DAGENS TANKE
Att misslyckas är nyckeln till framgång.
Varje misstag lär oss något.
Att vara modig är att våga misslyckas.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback