ute och solat!

har varit ute i 2 timmar nu och legat med bara hotpants och BH i solen:) e ju hur varmt som hellst! har läst lite ur en bok jag fick av Maarit förut, en fortsättning på en bok jag redan läst.

micke ringde förut:) även fast han sa att an skulle ring när han slutat kl 6. det va sköt att prata lite med han, även om det kanske inte blev så jätte länge för han hade lunch och va ju tvungen att hinna äta:P han lät glad, eller kanske lite trött, men det är tydligen full rulle i den där afären, stora bussar med norrmänn kommer dit och verklien stor handlar! nästan kaos:P

jag saknar han, fick ett litet sött sms för kanske en timme sen. :

älskar dig,
vill vara med dig nu...
och för alltid,
fan vad gay men men :P

usch vad långt det är kvar tills han kommer hem!



börjar få lite smått panik över att åkan ska åka imorron, känns overkligt på nåt sätt. man tänker det typ att han bara ska vara borta några dagar, man förstår inte hur länge det är. 

jag är lite rädd för imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback