trött

gick upp för en halvtimme sedan, vaknade av att jag fick sms av micke, sen kunde jag itne somna om:p
e lite bakis-skakis.  men inte så farligt, det e nästan värst när man preccis vaknat, sen går det över. vet inte riktigt hur många drinkar jag drack igår, vinet till maten, tequila, backaardi breezer, sen kommer jag inte ihåg om det va nått mer.

hade faktis satan kul:) det va så roligt när vi satt och käka på pizza hut, speciellt när carro öppna sn present, hon blev lite smått chockad, men sen smälte ho n det noog haha:Pvi hade så roligt, så servitrisen ko och sa till oss att kanske lugna oss lite, så vaart vi tp jätte tysta, så kom han tillbaks och sa typ nej men ni behöver ju inte sluta prat helt :P sen vart han kompis med oss, eller han försökte. typ gicck och prata med oss så fort han gick förbi, frågade vart vi skulle ut efter å sånt:P

vi träffade kene, dennis och peter när vi va på claras. va kul, har ju typ inte sett dom sedan midsommras, fast faan man såg knappt att det var dennis när han hade skägg:P haha men det gjorde ju inte så mycket eftersom han inte kände igen mig ehller, det va bara peter som kom ihåg mig, man gör ju sånt stort intryck på folk:P

nej men en klart godkänd kväll:) så trevliga tjejer, carro, linda, frida, sara och heidi. :)

hmm, det var nåonting jag tänkte skriva, hatar när man glömmer bort, men jag ska bara skriva klat de här fört sen, och när man skrivit klart har man glömt var det var:P usch!

det känns som jag pussades hela tiden, (fast bara med tjejer dock) :P  vill ha min älskling som ja kan pussa på här nu.



ska man kanske ta och gå ut och sätta sig i solen kanske? med en bok och lite glass på minuten (hallon, fil, lite florsocker), eller har det blivit varmt än så man inte fruser, kanske är lite tidigt på moronen fortfarande.

funderar på att ringa till micke nu, fast vill inte störa om han jobbar:/ tänk om han gör något jätte viktigt och så ringer jag och stör.. fast i och för sig, då behöver han ju inte svara:P
nej nu ringer jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback