trevlig kväll:)

pontus kom nyss och hämta sara och föräldrar. han fyller 20 idag förresten så grattis grattis:)
va kul att ha dom här:) haha undrar om mammas och annelis idee kommer utföras? låter kul, då kan jag och sara va med och hjälpa till också:)

älskar dig micke, saknar dig som fan. man vill nästan inte gå och lägga sig, e så tomt att sova ensam, iaf så länge. fast det är dock en vecka kvar tills han kommer hem. saknar att ha någon att vakna upp brevid, ligga och titta på morgonen på, och kanske kittla lite men när han vaknar låtsats sova:P jag skulle vilja hitta på någon rolig överraskning åt han när han kommer hem, vet inte vad men kommer nog på något passande:)

lille bror Johan står här och är lite social med mig, han försöker nog läsa vad jag skriver:P

usch har ont i magen, vi har ätit god mat och tilltugg, och druckit vin (chardonnay) och cider:) är fullproppad känns det som, men det får den la vara.

i can see it in your eyes... den låten är fin. lyssnar på den nu.
i remember love.

haha ja det gick ju bra med att försöka gå och lägga sig tidigare, klockan är redan ganska mycket:P


jaja ska inte sitta uppe mer, puss gonatt alla små söta&rara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback