today

i 118 dagar har jag skrivit 160 inlägg.nu.

jag funderar på att göra någon nytta snart.
men igår vad jag faktis lite duktig,

jag räknade matte,
gjorde psykologiläxan (fast ska göra på datan lite finare sen kanske),
läste lite blomster,
tog en snabb titt igenom religionen, (det vi ska diskutera)

sen läste jag lite i en bok också.

sen när vi åkt till muskö, gick jag och micke ner och ta in en tvätt, klart du vet hur man gör!:P
vi tog faktis en kvällspromenad, (jag blev svinrädd, va något som knaka till i ett dike när jag va precis nära, typ ett monster!)

kom på att jag har marknadsföring jag måste göra :/ men tror att sakerna är i skolan, men åker nog dit lite tidigare och gör lite på morgonen.

Kommentarer
Postat av: nojan

Ja ibland fattar man inte mycket av dem faktiskt. := Tur e väl det!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback