that's niice

gårdagens film:
kolla på EPIC MOVIE igår, haha den va rätt kul! roliga personer som "var" med va bla, Borat, jack "swallow (sparrow), personer från narnia, kalle och chokladfabriken och flera. borat och jack ´var jävligt likt orginalen, jag såg ingen skillnad iaf. varför är det så omäljigt att kolla på en HEL film i taget? vi måste nog öva:P
image138


gårdagens frustration:
var lite frustrerad av att jag hör "dåligt", eller jag hör fint när man kollat hörseln och sånt, men jag fattar inte riktigt  varför, men har svårt för att urskilja ljud om det är mycket samtidigt.

gårdagens äta:
frukost: flingor med mjölk, samt en knäckis
lunch: fiskpinnar och mos/ris + päron (+ en liten lunch innan den "riktiga lunchen", samma mat men sällskap med micke:))
middag: kebab med pommes, fint upplagt med nån vitlökssås och gurka och tomat, serverat av micke:)
kvällssnacks: saltchips, choklad och cola. hållde på att dö av suget innan vi gick och handla:P

gårdagens kläder:
gina tricot all over.
mörkblå jeans
korall- t-shirt med silvermönster
svart knapp tröja över (när det var kallt)

gårdagens bra:
pratet med frida på lunchen, vå måste prata mer om det!
snäll micke:)
myset hemma, väl omhändertagen, som en liten principessa
maten, gott gott
the klassmates, så jävla roliga, och känns som peace overallt:)
beröm av kerstin för ett tidigare psykologiarbete, det här är verkligen jätte bra! tack tack

gårdagens dåligt:
frustrationen över hörsel, över det långsamma målet mot bikinikroppen, över oförståddheten
skuldkänslor, såg vår gamla tyskalärare på tåget, va väl inte så snäll mot han förut... skumt
pissväder
matten, nu måste jag plugga hemma över helgen, kul
övriga läxor man tog på sig, psykologi, svenska, blomster




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback