svinit

konstig dag har det varit idag. jag har typ varit gråtfärdig hela dagen, vet inte varför, men skulle kunnat börja grina på 5 sec om jag fick. sen vart allt flum och alla har vart helt cp idag:P vette fan vad vi gjorde på svenskan, men inte va det svenska iaf:)
nått i stil med hänga gubben som blev till gissa vad, som någon ritade på tavlan. kul:)

sitter och förbereder mig inför step up, som börjar kl 4. sen klockan 6 börjar friskis, intensiv, så blir nog lite trött i benen ikväll. ska åka tåg till micke, måste jag gå lite tidigare?

söt min man är:)

ska nog gå och byta om nu, har ju inte så mycket annat för mig, frida sprang i brådskande förväg:P

haha

jenni skrattar helt sjukt kul:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback