stort HAT

.. för plugg!
har flera andra saker jag också bör göra, men jag känner verkligen ingen inspiration kan man säga. vill hellst av allt lägga mig i soffan med micke och kolla på film, fast det sket sig ju för han är inte ens hemma än:( långt till söndag.

inte så kul så man pissar i byxan:



  • internationella ekonomin

  • psykologi

  • söka högskola

  • marknadsföring

 


så kul så man längtar:



  • prata med micke

  • kolla på desperate housewifes

  • cykla (kanske inte kul,men man känner sig duktigt)

  • duscha (nästan "kul", avslappnande iaf)

  • lägga mig i sängen och börja läsa en ny ,förhoppningsvis spännande bok:)

 


saker mitt imellan:



  • välja morgondagens kläder, mjukisbyxor och skön tröja? eller ska man våga ta t-shirt?

  • snabb-städa mitt rum, inga känslor där inte:P

  • fixa mina "naglar", de som är kvar.




ska jag göra någon nytta kanske?


Kommentarer
Postat av: Crazypill

jag tror dock att Despo utgår ikväll pga av någon onödigt sport... suck. jag tror det i alla fall

Postat av: carro

Jaa, usch för plugg. Sov gott : )

2007-04-10 @ 23:08:43
URL: http://carroat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback