stor städning

mamma och jag har fortfarande ont i våra armar efter sprutan:/ fattar inte varför det är kvar, så länge kommer jag inte ihåg att det kändes... skumt

vi ska typ stor städa huset idag, eller så långt vi hinner. mamma&pappa, johan och fredrik ska byta rum. mamma&pappa ska ha håkans, fredrik ska ha mammas&pappas, och johan ska ha fredriks rum. så det kommer bli mycket lyfta idag. sängar, skåp och allt. jobbigt för armen, gör ont att bara vinka, :P bra timing!
image110

jag har faktis börjat lite på städningen, har städat köket, och ordentligt, städat ur hel kylskåpet, torkat ret och plockat ur allt. sen har jag gjort så med skåpen också.

ska städa mitt rum också, fast det tar aldrig så lång tid, eftersom jag har ganska städat redan, lite kläder på golvet, byta lakan, typ det.

musikprogrammet på den här datanfunkar inte. så måste fixa om. fast ska vänta tills pappa kommer hem så får han fixa. hoppas det går, vi har ju inte vår data expert hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback